Verzending en bezorging

Bestelling en levering

Het wordt steeds belangrijker, toch zijn er zoveel mensen die het nog niet in de gaten hebben. We hebben het namelijk over de ecologische crisis waar we inzitten. Hierdoor hebben wij gekozen voor een nieuwe verzendingsmethode: wij hebben ervoor gekozen om de producten direct vanuit onze leverancier naar jou toe te sturen. Zo kunnen wij enorm besparen op opslag-, transport- en verpakkingskosten en kunnen wij jou onze artikelen voor een eerlijke prijs aanbieden. Dit gaat ook ten goede van het milieu, je pakket hoeft minder kilometers af te leggen tot je deurmat.

Wij betalen voor je de verzendkosten, zodat jij altijd kunt bestellen met GRATIS verzending. 

Volg je bestelling

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na een paar dagen na je bestelling eenvoudig je pakketje volgen. Je ontvangt een Email met daarin een trackingnummer en de link naar de trackingpagina. 

Vragen over je bestelling

Heb je vragen over je bestelling? De kans is heel groot dat je niet de eerste bent met deze vraag. Kijk daarom eerst even op de veelgestelde vragen pagina of jouw vraag ertussen staat. Staat deze vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@foggie.nl

COVID-19

In verband met het Coronavirus kan het zijn dat de levertijd wat langer is. Hierdoor zijn onze levertijden tussen de 7 en 11 dagen. Wij hopen op je begrip. Wij wensen iedereen sterkte in deze vreselijke tijd. 

Duurzame verzending
2 jaar garantie
Vriendelijke klantenservice
Klantbeoordeling: 9,6 / 10 - 7532+ reviews